julen e över!

nu är äntligen julen över....
jag har haft en toppen jul.. men nu är man helt slut.. åka runt till en massa människor, det tar på krafterna...
julaftonen: va vi hemma hos Oliwers farmor och farbror Henrik kl 11 och åt julbord och dela ut julklappar och pratade och hade trevligt =) kl 15.00 åkte vi därifrån och vidare till Oliwers mormor och där träffade vi morbror och moster och hans 2 kusiner.. fixa i ordninga maten och sen kom tomten.. Oliwer sov när tomten kom så fick aldrig träffa han =( men han va lika glá för det =) sen åt vi och umgås...
kusinerna skrek hela kvälllen de va så högljudda så kl 20.30 orkade vi inte mer och gick hem till oss.. kl 22.00 slockan vi allihopa hihi... tror aldrig att jag har somnat så tidigt nån gång på julaftonen.. men man blir trött i huvuet när barn gapar så...
Juldan: fick jag besök av en jätte go kompis! blev så glad och träffa henne och barnet! =) vi satt och tjöta tills det va dags och åka hem till Oliwers morfar m. familj och åt lite julbord igen =) (ätit mkt mat i jul hihi) va där till 18.30, sen direkt hem till mormor igen och drack glögg och åt lite gröt.. sen hem kl 21.00... somnade lite senare idag.. 00.30 hihi..
Annandan: åkte vi hem till farfar som bor i Lidköping och sen hem och sen fick Ulrik åka direkt till Norge och jobba.. kommer hem igen på tors natten eller fredag morgon..

har fått massor av fina julklappar =) är så glad för dom =)

så nu är man själv med lillen och det är ganska skönt och inte göra nåt nu.. ser ut som "hej och och hjälp mig" här hemma men det skiter jag i hehe.. jag städar imon ;)

hoppas ni har haft en trevlig jul =)
KRAM
Ps.bilder kommer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0