borde sova...

ja, en borde ju sova nu.. e ju trött som bara den.. men så vill man ju bara blogga lite =) hihi

jag har varit på stan och knalleland idag och äntligen köpt alla julklappar! jag är klar =D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jippi!! säger jag bara.. har aldrig varit klar så här tidigt.. jag är den som springer runt som en vett villing dan innan julafton för att köpa det sista typ.. hihi.. så skönt nu kan jag slappna av =)

men en tråkig sak =( jag är pank nu... men inte så konstigt jag har köpt juklappar tillnästan 20 pers.. usch vad många :S men de blir nog glada hoppas jag =)

vad jag älskar julen! finns det nåt mer underbart än jul?
när man är asamlad hela familjen och med stora leenden öppnar alla julklappar och man kramar om varann och är så tacksam! =)
visst finns det negativa saker med.. typ åka runt till tusen olika människor och önska god jul och allt.. men om man ser det från den ljusa sidan så slipper man köpa mat och laga mat i flera dagar =D kan det bli bättre?? Hihi

imon ska jag och Oliwer åka och julelussa för farmor och mormor.. det är ju lucia imon =)
då ska jag ta ett kort på min lilla mini tomte så ni alla ska få se =)

nää så bloggar imon igen, så sov gott mina vänner!!! KRAM

kram från oss =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jag som bestämt i år bojkotta köpa julklappar till folks, föredrar umgås o ha mysigt, julklapp i höjd me aladdin e väl okej hihi =)
men folk har ju oftas allting och vad ska man köpa då tänker man mest=)) hihi men skönt å a tidig me alla klappar!!! =)
Nästa år kan du ha sista november som deadline för sista dagen då alla klappar e klara så blir man inte pank i december ;) hihi...
För 2 år sen hade jag klar alla julklappar i mitten av november för ja vägrade gå omkring o va pank!
hihi

KRAM

2007-12-13 @ 10:36:23
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: sandra

han e verkligen söt den lilla0))
glad lucia...

2007-12-13 @ 11:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0