älsklingen e hemma!

min älskling e hemma nu =) är så glad när han e hemma känns så skönt att få krama han och prata om allt och se han.. när jag tittar på han ler jag hela tiden! jag älskar han så himla mkt.. trodde aldrig att jag skulle älska en kille så mkt som jag älskar han! han är mitt liv =) och Oliwer såklart hihi =)

han glömde sin telefon igår i sin kompis bil.. så han ska hämta den idag.. och så tog han med sig Oliwer för att visa upp han för sin kompis.. visst e det gulligt! =)
och så får jag ju lite egen tid =) har plockat och städat lite,... så skönt och göra det själv =) och så har jag gjort mig lite extra fin idag =) känns skönt hihi...

ska åka och julhandla all mat sen när han och Oliwer kommer hem och det behövs hehe.. ekar i kylskåpet ;-)
och så ska vi till systemet och köpa lite cider till mig hihi.. och såklart glögg!!! jag gillar inte glögg men den glöggen som e spetsad med rom e skit go.. prova den vet ja!!

sen ska vi åka till mina kompisar Jessica och hennes kille Johny, han fyller år idag =) och såklart ska vi träffa deras goa tjej Agnes =) hon e såååå söt hihi, Oliwers flickvän ;-)

ja hoppas ni får en bra dag.. vad ska ni hitta på?

KRAMAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

jätte trist att det inte blev nåt igår! Men johny blev så plötsligt jätte förkyld på eftermiddan, sånt har jag inte varit med om tidigare, alltså att man blir så snabb sjuk! Ja, nu snyter, nyser Johny typ jämt. Inget roligt! Hoppas bara han blir bättre till julafton! Hur är det annars med er?? Saknar er och hoppas vi kan träffas snart igen ändå! PUSS

2007-12-22 @ 21:16:09
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Jessie

GOD JUL!!!

2007-12-23 @ 21:22:00
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0