vecka 28

ja nu har man kommit in i vecka 28 och snart är det 29 =) spännande...
är såå otroligt nyfiken på vad det är nu och hur den kommer se ut... tror att den kommer vara lik min kille.. han har så starka drag.. men hoppas den får nåt av mig hihi =)
jag mår väldigt bra nu.. har inte så ont i min rygg längre.. kan vara för att jag inte behöver jobba mer.. har fått havandeskapspenning! jätte skönt... =)
så nu är man ledig i 11 veckor innan förlossningen.. om man inte får tidigare hihi hoppas lite tidigare iallafall =)

ett kort på mig som togs iförrgår....


e ganska stor nu hihi... ja det va allt för denna gången.. ha det!! kramar.....

Kommentarer
Postat av: sandra från skene

gud vad fin du e åsa... e såå kul med din mage o allt..
kram ktam

2007-08-13 @ 15:55:28
Postat av: jessie

Hej sötis! Vilken söt mage! Längtar så att få ha en sån mage igen! Hihi, skönt att höra att du inte längre har ont i ryggen! Har tänkt på dig i veckan och hoppas att vi kan träffas snart igen, hoppas att du fixar körkortet snart så du kan komma så betalar jag bensinen oxå! hihi. Här är det bara lugnt, njuter för det mesta ute på trädgården hos min mamma eller syskonen. Passa på när det är fint ute. Agnes fick bada ute idag, *plaskplask!* hihi. Men ha det så bra nu och vi syns snart! Hälsa! Puss!

2007-08-13 @ 20:06:00
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: jessie

nähä nu har jag arit här flera gånger och kollat.. men ser att du inte bloggat något nytt!!! saknar och du får berätta mer och skriva om dina tankar kring graviditeten m.m... det är kul att läsa sånt, men bara om du vill =) puss!

2007-08-20 @ 21:38:58
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0