Skillnad!! =)

jag går ju en gång i månanden och fotograferar mig.. för att kunna se skillnad.. började när jag va i mån 4. så tog en bild på de bilder så ni kan jämföra ni med :) den till vänster e 4 mån och den till höger är 7 mån :)

  det är lite skillnad hihi

ja oh nu börjar man ju våga köpa lite saker... vi hittade ju en barnvagn när jag va typ bara i 2 mån hihi.. den har vi lagt handpenning på.. ska hämta den i början av okt, spännande :)
Spjälsäng, täcke, lakan, babykläder har jag fått av min bror och hans tjej, som de har haft till sina 2 barn.. jätte snällt :)
Skötbord och babysitter fick jag välja ut helt nytt med min pappa och hans fru, då hittade jag jätte fin på barnvagncentralen i borås.. skötbordet har ett litet hjärta vid huvudändan.. jätte sött och babysittern är skit cool :D den är lime grön och svart.. kan även reglera rygg och fötter på den.. jätte bra :) de sakerna ska jag få lite senare :)

jag bara löngtar tills jag akn börja bädda sängen och fixa iordning i vagnen :)

en sak som e himla kul med är att min mamma älskar att sy och sticka så hon har stickat en jätte fin stor filt till min baby och en åkpåse som den ska få ha när den åker hem från BB :) den är såå fin!
sen ska hon även sy dopklänningen och den kommer bli såå fin när den e klar.. hoppas jag hihi ;)

tyckte det va lite tidigt och köpa en sån varm åkpåse och ha i vagnen så mamma sydde täcke och kudde och påslakan till vagnen som vi kan ha i början :) påslakanet är svart och vit mönstrat, för vagnen är svart och vit.. som ni kanske förstår gillar jag svart haha...

ja har ju även vågat köpa bodys :) 2 vita och på bröstet står det i love mommy och i love daddy :)
såå söta hihi... även köpt ett par som jag ska ta med i BB väskan :)

Längtar såå mkt nu.. men snart så ska jag få se min lilla baby och hålla i den lukta på den och bara krama och pussa på den... tror att det kommer vara den lyckligaste stunden i mitt liv när jag får hålla den för första gången...
Pappan sa häromdagen till magen, "pappas lilla bebis.. jag älskar och vill se dig snart!! " :) då börja jag nästan lipa.. blev så rörd.. och bebben sparka till när han sa så... gulligt va?? :)

ja det va allt för denna gången för nu ska jag åka på jeep träff på high chaparall :)
ha det bra mina vänner kram kram...

Kommentarer
Postat av: jessie

åh va gulligt... du skrev så att jag lipade! hihi. du är ju fantastiskt vackert på kortet! fin mage! och där ser man också att tuttarna verkligen har växt från bomber till meloner (som syrrans pojk oliver brukar säga att moster har bomber och mormor har meloner!) fniss.. skrattar här lite ;) du ska veta att jag längtar också efter att ni ska få eran bebis!! måste träffa er snart och så vill jag gärna komma till er! puss!

2007-08-25 @ 16:21:28
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Catrine

Tur du har din mamma som kan fixa lite saker. När jag får om 10 år ska jag be min syster och mamma sy och sticka oxå, det faller på deras lott =)det märks verkligen att du längtar till STORA bebben kommer =)ha det så jättebra nu så hörs vi snart igen

2007-08-27 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0