Jeep Träff!!!

i helgen som varit så va jag och min kille på high chaparral.. det va skit kul!! :D vi var där med min bror och hans familj och ett par vänner till gubben...
det är jeep träff där en gång om året och då är det massor med folk och massor med jeepar hehe.. så får man åka runt lite i skogen och jag vågade mig på att åka med.. men jag fick många blickar på mig när jag hoppade ur bilen, och det var inte uppskattande blickar utan de såg mer ut att dömma mig.. typ som om de tänkte " hon e höggravid då ska man inte åka jeep"
men det struntar jag i.. för när jag kände att jag hade fått tillräckligt slutade jag.. åkte i 2 timmar men hoppade ur när det skumpa för mkt.. :)
det var ju ganska lerigt med så det va många som körde fast med sina jeepar så man fick hjälpa till att vinscha upp dom hehe..
vi kom dit på fredag kväll då var det lite fest men vi gick och lade oss i något sänär tid.. för att orka åka på lördagen..
vakna på lördagsmorgonen och gick till hotellet och frukost buffe det va mumsfilibabba :D
sen satte vi oss i jeparna och körde lite.. sen gick gubbens jeep sönder så vi tittade på de andra och så hade jag hand om min brorsdotter lite så de kunde åka lite tuffare i skogen :) jag och lilltjejen gick runt och kika lite och duschade och gjorde oss fina för kvällen... då var det fest.. och så bjöds det på grillat.. gott.. men sen på kvällen var man ju ganska trött efter allt skumpande och så hade jag ju gått enormt mkt.. så gick i säng tidigt med barna :) killen kom lite senare och kröp ner brevid mig och det va mysigt!! =)
söndagen ägnade vi åt till att gå inne på high chaparral och kolla lite.. sen när vi skulle lasta bilarna va det en av killens vänner som körde vält och han flög ut genom taket och fick sig en reäl smäll i axlen och revbenen.. men lite citodon satte han sig i bilen och körde hem.. tur.. annars hade vi inte kunnat åka hem..
han gick till akuten sen på kvällen och inget var brutet som tur va :)

tänkte dela med mig lite bilder från träffen :)

det va ganska lerigt som ni ser på våran jeep.. :D


här hjälper vi en kille som kört fast.. det är min bror som drar i vinschen

det va allt för denna gången.. :) ha det gött :D kram


Kommentarer
Postat av: catrine

det lät ju jättetrevligt som ni hade det, synd bara att gubbens bil gick sönder....=( Din hobby är jeepar och min är mc!!!
ha det så bra nu vännen min så hörs vi
kramiz

2007-08-30 @ 20:02:02
Postat av: jessie

hehe, vad lerigt!! lät som att ni haft en super helg! kul! skit i folk va de tror, det är du som själv vet bäst, man kan ändå göra för det mesta när man är gravid :) hoppas att vi kan ses snart!imon ska vi ha pojkarna hos oss, de ska sova här till på lördagen. Då ska vi till djurparken och sen mcdonalds! ska bli roligt! pussar från lilla mig!

2007-08-30 @ 21:51:05
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0