Hemma igen!

Ja då va man hemma igen :) så skönt hihi...
semester resan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig....
När man åkte ner så ösregnade det och det slutade inte regna så både jag och min mor blev sjuka :( men himla kul hade vi ändå spela spel och skratta en massa hala tiden, nästan att jag kissa på mig hehe.... men andra kvällen vi va där så käkade jag kebab och det skulle jag inte ha gjort för spydde som en stucken gris      :( men mamma va snäll och hjälpte mig att torka upp skiten :)
sen efter en vecka på lördagen kom mina vänner jessi och hennes kille och deras söta dotter :) det va kul att de kom med sin husvagn... sen lite senare på kvällen kom helen...
vi satt och drack (inte jag) ;) och myste lite... sen dan efter skulle min mamma åka hem med min bror i deras bil så det vart bara vi ungdomar kvar... så på söndagen satt vi och spela lite spel och då drack jag alkoholfritt vin.. det va gott... men det fick jag sota för sen senare på natten för då spydde jag igen!!! men då hann jag iallafall springa ut så det kom inte nåt i husvagnen denna gången.. hehe... sen på tis åkte jessi och dom hem... och då började helen bli sjuk... jag började bli lite bättre... hade lite hosta och så men annanrs va det ok.. på onsdagen åkte vi till ullared handla lite till min kille :) 2 tröjor och 2 par byxor och skärp och ett skärp till mig.. hitta inte så mkt i klädväg till mig... börjar bli så stor att inget sitter så bra nu hihi...
köpte även body till bebben :) det står på bröstet i love mommy och i love daddy på dom jätte söta :) sen hittade man lite annat smått och gott :)
sen på kvällen så åt jag och helen lite gott och så tänkte jag att jag kunde ta min astma medicin så kanske jag inte skulle hosta så mkt så tog jag lite för mkt så börja skaka och må illa som bara den, sen sprang jag ut och spydde som en kalv och det gjorde så ont i magen och ryggen och så spydde jag så häftigt att jag spydde käken ur led... helen hjlpte mig så gott hon kunde och ringde och kolla med sjukvårdsupplysningen att det inte va farligt, och de va det inte de e vanliga biverkningar man får när man tar lite för mkt bricanyl.... (så nu vet ni det, så gör inte det,det e mitt råd :) ) när jag mådde så dåligt ville jag verkligen bara hem!!
men en ny dag grydde och nu började det bli fint väder :D
och då kom min svägerska och hennes mamma och hennes barn ner tilll falkenberg så vi tog henne och barna och åkte till får farmen... det va jätte fint där :) satt och fika lite och kolla runt.. mysigt :)
sen när vi åkte hem och kom in i förtältet, vem sitter inte där då??!! min underbara kille.. han hade kommit en dag tidigare och överraska mig. jag blev sååå GLAD och bara pussa och pussa på han och krama han och ja det va så kul och härligt att träffa han igen :D
Min bror va med oxå det kanske jag ska säga med hehe...
vi grillade och åt gott den kvällen hade jätte mysigt och kul!! :)
sen på fredagen kom mina vänner jesper och catrine och hälsa på, på kvällen. Då grillade vi gott igen och spela spel :) jätte kul att de kom :)
sen på lördagen va det jätte fint väder varmt och skönt :)
så då åkte vi in till falkenberg och fika lite och sen åkte helen hem efter vi hade varit nere vid havet och känt lite på vattnet hihi.. eller det va bara jag som kände helen och killen våga inte ( fegisar) hihi..
när helen hade åkte gick jag och killen ut och åt och sen gick vi och spela minigolf :) jag vann hihihi.. :D
sen va vi med brorsan m. familj och mystei solen. kl 8 på kvällen åkte vi hem till kära borås och när vi kom hem hade jag och killen en riktig mysig kväll ;)
 ja det va min semester... inte riktigt som jag hade tänkt, men det va jätte kul och jag hade det bra ändå trots allt men har bara en sak och säga "BORTA BRA MEN HEMMA BÄST" :) vi hörs kramar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0